tisdag 10 februari 2015

Bokrea

Nu har alltså de tre stora, Adlibris, Bokus och  ICA, , öppnat för förhandsbokningen av reaböcker. Så nu börjar alltså jobbet med att bestämma vilka böcker man ska ha och varifrån....
Bokus och Adlibris har ju störst sortiment, men ICA har väldigt bra priser på de böcker de har i sitt sortiment. Det som i år ställer till det är att även om ICA har låga priser så har t ex Bokus sänkt priset på vissa böcker ännu mer. Snål som jag är så lär jag sitta och jämföra mina köplistor ordentligt så jag sen inte grämer mig för att ha köpt en bok onödigt dyrt. 10-15,-/bok på ett par böcker kan ju betyda att jag kan köpa en bok till som jag vill ha.
Och i år har min man gett sig in i leken också , så nu ska tänker han göra en egen lista.





2 kommentarer:

  1. Jag är också sån så jag räknar ören när det gäller böcker ;)

    SvaraRadera
  2. Jag har gjort en lista med lite intressanta titlar men hittade mycket mer ifjol :(
    Så får se vad det blir iår, fast samtidigt bra om det inte blir så mycket så att jag kan fortsätta fokusera på hyllvärmarna!

    SvaraRadera