söndag 8 februari 2015

Läsdryck

Är det någonting jag är beroende av när jag läser så är det thé. på något sätt hör böcker och thé ihop för mig och jag måste helt enkelt ha en mugg thé i näven när jag sitter och läser vilket gör såklart att det går åt kopiösa mängder hos oss.Och då måste man fylla på förrådet ibland och igår var en sådan dag. Enda problemet är att när jag väl kommer in i tebutiken så skulle jag kunna tänka mig att köpa och smaka på mängder av olika sorter, men som tur är så lyckades jag även den här gången begränsa mig lite, det blev bara fyra olika sorter.




Bönans vinterthé - ingen aning om vad det innehåller men det luktade gott
Vintersaga - äpple, kryddor och mandel
Irish Dream - choklad, vanilj och med små kakaobitar
Earl Grey de Luxe - extra bergamottolja

Så nu ska det inte gå nån nöd på mig på ett tag...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar