lördag 28 februari 2015

Ta kontroll över bokhyllan/#Hyllvärmare2015 - slutuppdatering


Nu är det alltså sista dagen för Fantastiska berättelsers hyllvärmartävling och jag lär inte hinna med fler böcker för den här månaden. Alltså är det dags att sammanställa vad jag hunnit med

Totalt lästa böcker: 17 + 1 novell
Totalt lästa hyllvärmare: 13

De hyllvärmare jag läst under februari är

Snöjungfrun - Leena Lehtolainen
Djävul i en blå klänning - Walter Mosley
Sandmannen - Lars Kepler
Delhis vackraste händer - Mikael Bergstrand
Flodens dotter - Hong Ying
Sankta Psyko - Johan Theorin
Lämna inga spår - Hannah Nyala
Skönhetsskolan i Kabul - Deborah Rodriguez
Apelsinflickan - Lena Kallenberg
Nattens grymma stjärnor - Kjell Eriksson

De sista har jag inte hunnit skriva inlägg om ännu, det blir först nu i veckan som jag hinner med det. 

Jag är riktigt nöjd med att fått bort de här böckerna från bokhyllan och faktiskt, har redan bestämt mig att inte sluta nu. Jag kommer att fortsätta resten av året med att aktivt försöka läsa hyllvärmare så att min olästalista kanske minskar lite.




1 kommentar:

  1. Jag har oxå tänkt bearbeta den där olästa högen under hela året, och att de nya och recexen som jag får hem ska inte få hamna i nästa års olästhög.

    SvaraRadera