lördag 5 september 2015

Planeringshög

Jag gör ju en veckoplanering numera varje söndag/måndag. Men egentligen ser inte min planering riktigt ut på det sättet och den sträcker sig över en lite längre tidsperiod.Den ser ut så här!


Stolen bredvid mig vid köksbordet är numera inte till för att sitta på utan där ligger min bokhög med böcker som ska läsas. Rec.exen är det gula post-it-lappar med rec.datum på och de är också ordnade efter rec.datum tidsmässigt så att det bara är att plocka nästa i högen när man blivit klar med en. Utöver det så ligger där också några böcker som jag kan läsa mellan rec.exen om det blir tid över... Min man fick ett skrattanfall när han kom på att jag måste plocka bort min hög till Öppet Hus på hans födelsedag! "Hur ska du klara dig utan din bokhög???"



2 kommentarer: