söndag 20 december 2015

Veckoplanering vecka 52

Planeringen för vecka 51 fungerade finfint och det är jag jätteglad för, faktiskt så hann jag läsa en extra bok utöver de planerade. Nu har jag snart läst klart alla rec.ex och har bara kvar att recensera dem på bloggen. Alltså kan jag ägna julhelgerna åt att läsa egna böcker....och kanske minska lite på listan med hyllvärmare.
Eftersom det är julvecka och jag har en hel massa att göra före julafton så lär jag inte hinna läsa alltför mycket före julafton, men så fort julmiddagen är avklarad så är tänker jag ägna mig åt böckerna igen. Det jag tänkt läsa den här veckan är




Mary av Aris Fioretos
(har jag redan börjat på och hunnit med drygt halva boken)













De försvunna av Caroline Eriksson













Konsten att höra hjärtslag av Jan-Philipp Sendker












Lotus blues av Kristina Ohlsson








1 kommentar:

  1. Åh Lotus blues, den gillade jag. Vilket får mig att komma ihåg att jag fortfarande inte har läst fortsättningen...

    SvaraRadera