söndag 27 december 2015

Veckoplanering vecka 53

Planeringen för förra veckan gick väl inte sådär lysande, men det hade jag inte heller väntat mig, det var ju julveckan. Under julveckan är det så mycket annat som ska fixas att det inte blir speciellt mycket tid över till läsning. Inte nog med det, men vi hade så svajig nätkontakt hela veckan att jag t o m hamnade efter när det gäller att skriva recensioner.
Nyårsveckan hoppas jag blir lite lugnare så att jag får mer tid över till att läsa och hålla på med bloggen...
Det jag tänkt att läsa är






Konsten att höra hjärtslag av Jan-Philipp Sendker












Lotus Blues av Kristina Ohlsson












Lycke av Mikaela Bley








Sedan kan man ju hoppas att jag hinner i alla fall börja på någon till...

Vad tänkte du läsa den här veckan?





2 kommentarer: