fredag 8 december 2017

Helgläsning vecka 49

Dags att planera för helgens läsning. Egentligen borde jag ha rätt så gott om tid för läsning den här helgen men troligtvis blir det inte så i alla fall. December handlar det mycket om mat i vår familj så den här helgen ska det lagas julmat så vi får så mycket som möjligt färdigt och in i frysen. Då är det bara att ta fram och värma när det sedan är dags. På lördag ska vi laga kålrotslåda och morotslåda och på söndag är det dags för köttbullarna. Och på lördag ska vi också hinna ut och handla, både julmat och annat. Man vill ju ha så mycket som möjligt färdigt så att man sen kan ta det lugnt under julveckan.


Den här helgen har jag i alla fall tänkt mig att läsa






Mörkermännen av Jens Henrik Jensen
(borde jag hinna bli klar med ikväll)









Christmas av Amanda Tartt














Min mammas hemlighet av Nikola Scott








Vad har du tänkt dig att läsa i helgen?











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar